Panasonic TX-L32E30E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L32E30E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tzr250 25-02-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L32E30E

Goeie tv met mooi beeld en geluid veel aansluit mogelijkheden afstandsbediening en menu makkelijk te bedienen wat mij wel opviel bij het aanzetten van de tv dan is het beeld zwart voor ik mijn ontvanger aanzet dat 3 van de 4 hoeken backlight bleeding hebben wat bij het kijken niet storend is is daar wat aan te doen.

Willem-A 24-02-2012

Dat is een euvel dat veel LCD/Led toestellen nog steeds kennen. Ook clouding (een wolkeneffect in het beeld, doordat het licht niet gelijkmatig wordt verdeeld of doorgelaten) komt helaas nog voor. Bij edge lit/edge led zie je dat vrij regelmatig. Hierbij is de achtergrondverlichting aan de randen aangebracht en dat is vaak vrij goed te zien. Plasma, dat absoluut mijn voorkeur heeft, kent dit probleem uiteraard niet, omdat er dan geen sprake is van backlight. Maar ook die techniek is natuurlijk ook niet geheel perfect.

Willem.

rama1 06-02-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L32E30E

De tv vrijdag j.l opgehaald. Instellen was een fluitje van een cent. Omdat ik via caiway alleen digitale zenders door krijg en gebruik maak van een humax 5200c is instellen van zenders op de tv niet nodig. In een aantal stappen is de tv gereed voor gebruik. De geluidskwaliteit is prima, je hebt de keuze uit muziek,spraak af gebruiker instelling. De laatste maakt gebruik van instellingen middels een eqeualizer. De beeldinstellingen zijn eveneens prima. Perfecte kleuren, zwart is echt zwart en wit is wit.
In vergelijk met de oude sony beeldbuis tv is het een geheel nieuwe kijk ervaring. De mogelijkheden zijn legio. Ik gebruik slecht de aansluiting voor de humax, dvd, wii en draadloos internet. Hiervoor is een aparte usb adopter(dy-wl10) nodig, die ik in bestelling heb. Tot nu toe dus een goede keus.

harry kempff 25-12-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L32E30E

Prachtige tv. Instellen binnen een minuut gebeurd. Simpele en logische bediening.. sublieme beeldkwaliteit. Geluid van de tv is goed te noemen.. Samen met Panasonic Blue Ray speler van € 79,- perfecte kwaliteit dvd's

Theo Verstappen 10-09-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L32E30E

Omdat wij gebonden waren aan de afmetingen van een 32inch toestel, zijn wij gaan filteren op de meest geavanceerde techniek en mogelijkheden in deze maatvoering. Zodoende bleven er uiteindelijk twee aanbieders over: SHARP met de 32LE630E en PANASONIC met de TX-L32E30E, allebei LED-tv's. Die laatste is het geworden, omdat de SHARP (nog) niet ZIGGO-gecertificeerd is, zulks met het oog op een in ons geval vlotte(re) installatie en eventuele toekomstige automatische software en firmware(?) upgrades door de provider. De TX-L32E30 is een dijk van een machine. Na een vlotte installatie zijn beeld, contrast en kleuren overweldigend. Met het overzichtelijk installatie menu (het zenderpakket wordt overigens automatisch binnengehaald) kunnen die kleuren eenvoudig en uitgebreid bijgesteld worden naar persoonlijke smaak en voorkeur. De kwaliteit van geluid is voor ons gebruik meer dan voldoende, maar de hardcore audiofiel zal wellicht behoefte hebben om een hifi surround systeem aan te sluiten. Nederland 1 en 2 kwamen na de installatie aanvankelijk brokkelig door en dat gaf enige verwarring. Oorzaak was een verouderde coax-kabel. Na het aansluiten van een nieuwe kabel was dit probleem verholpen. De afstandsbediening heeft tenslotte niet alleen een logische indeling, maar is degelijk uitgevoerd met grote, goed leesbare toetsen en een snelle zap-funktie. Eindconclusie: geen koopje, maar de PANASONIC TX-L32E30E overtreft qua prestaties onze verwachtingen in alle opzichten: een absolute aanrader! Als extra zekerheid hebben wij tegen meerprijs gekozen voor een uitgebreide garantie van vijf jaar bij de leverancier. TIP: Gebruikt u nog een oude coax-kabel, bestel dan meteen een nieuwe kwaliteitskabel mee.

JK Was 15-10-2011

Prachtige reviews over deze LCD TV. Even een vraag; kan de TV draaien op de voet?

Teckel33 26-05-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L32E30E

Gekozen voor strakke vormgeving. Installatie (Ziggo) fluitje van 1 cent. Mooi contrast, natuurlijke kleuren, opvallend goed geluid, gekocht voor maar 550 euro bij een zaak in de Maasstad

Jef DB 16-05-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L32E30E

Gewacht met de overstap van CRT tot ik in de winkel de prijs/kwaliteit zag van deze E30- reeks.
Erg mooi beeld met mooi en opvallend goed contrast.
Zuinig in verbruik.

Vergelijkbaar met de duurste reeks van Samsung, maar 30% goedkoper en een erg degelijke en tijdloze afwerking.

Hoewel niet nodig, (maar je vind geen toestellen met mooi beeld zonder de poespas) zijn de leuke extra opties als afspelen van foto, geluid en video vanaf usb stick of DLNA.

Eigen widgets van Panasonic eerder beperkt (youtube, ustream,...) en voor skype heb je een speciale USB webcam nodig die geschikt is voor TV. Een PC- versie voldoet niet.

Ontvangt ook uitstekend via DVB-C. DVB-T nog niet getest.

Heb hem vooral gekocht voor de mooie en opvallend (in vergelijking met zelfde prijsklasse) goede beeldkwaliteit. Zat echt op zoiets te wachten.
De extra's zijn leuk meegenomen. Voor mij een uitstekende prijs/kwaliteit. Ik betaalde 650,00 euro voor het 32 inch model.

HVteD 12-05-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L32E30E

TV 1 week ingebruik. Installeren ging goed en gemakkelijk. Mooi en scherp beeld. Duidelijke menustructuur.
Het ansluiten van een harddisc voor het opnemen van programma's heeft geen voordelen. Je kunt alleen programma's opnemen die je bekijkt. Bijv. je programmert een opnamen vanaf 20.30 uur op Ned 1 en je kijkt naar RTL. Om 20.28 uur krijg je een waarschuwing of je het programma inderdaad wilt opnemen/zien (dit is prima). Maar om 20.30 uur schakelt de TV over naar Ned 1 en kijkt je naar het programma dat je opneemt????? Wat is hiervan het voordeel, want waarom zou je het programma dan opnemen als je er toch naar moet kijken?

hermantd 03-04-2011
Geschreven voor: Panasonic TX-L32E30E

Wij hebben deze tv een paar dagen in bezit het instaleren ging geweldig goed en snel zowel digitaal als analoog.
Het beeld is haar scherp het geluid zou wat beter kunnen maar nog goed genoeg voor een tv met de boxen naar onderen gericht.
De bediening is gebruiks vriendelijk.
Echt een aanrader